Weekly Marketing Feed #2: Μάθε πώς να γίνεις ο ιδανικός Social Media Manager!

1Πώς να γράψεις τον ιδανικό τίτλο για το περιεχόμενο σου!
Ο τίτλος ενός κειμένου είναι το βασικό στοιχείο που θα κρίνει αν ο αναγνώστης θα διαβάσει το περιεχόμενο του ή όχι. Υπάρχουν κάποια tips που μπορούν να σε βοηθήσουν να γράψεις πιο ενδιαφέροντες και «δυνατούς» τίτλους.
Ο τίτλος θα πρέπει να δημιουργεί συναισθήματα στον αναγνώστη, κεντρίζοντας του έτσι το ενδιαφέρον για να συνεχίσει να διαβάζει. Επίσης, γράφοντας στο δεύτερο πρόσωπο, δημιουργείς στο μυαλό του αναγνώστη ότι μιλάς σε αυτόν/ήν άμεσα.
Επιπλέον, ο τίτλος θα πρέπει να είναι σύντομος και επεξηγηματικός, χωρίς πολύπλοκες και δύσκολες λέξεις (Social Media Today).
2Τι προϋποθέτει να έχει ένας καλός Social Media Manager;
Μετά από ένα online poll, η Emma Wiltshire από το Social Media Today, ρώτησε τους αναγνώστες για τις αξίες και δεξιότητες που πρέπει να έχει ένας Social Media Manager. Οι απαντήσεις έδειξαν ότι θα πρέπει να έχει άριστες γνώσεις σε θέματα στρατηγικής, για να μπορέσει να μεταδώσει το μήνυμα του αποτελεσματικά στο κοινό.
Επίσης, θα πρέπει να προσαρμόζεται σε αλλαγές, να καταλαβαίνει το προϊόν και να μπορεί να το επικοινωνεί αποτελεσματικά (Social Media Today).
3Το Mail Chimp αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του!
Με πρόσφατη ανακοίνωση του, το Mail Chimp θα προχωρήσει στο λανσάρισμα μιας καινούριας πλατφόρμας marketing!
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα θα υποστηρίζει εργαλεία για διαχείριση ιστοσελίδων και Marketing CRM, καθώς και επιλογές retargeting μέσω της Google (Marketing Land)!
47 Google Shortcuts που πρέπει να γνωρίζεις!
Όλοι χρησιμοποιούμε το Google για τις καθημερινές μας αναζητήσεις. Όταν όμως χρειάζεσαι κάποια επείγουσα πληροφορία, ένα απλό Google Search μπορεί να είναι πιο χρονοβόρο απ’ ότι νομίζεις. Mε κάποια κριτήρια που μπορείς να βάλεις στην αναζήτησή σου, μπορείς να βρεις αυτό που ψάχνεις πολύ πιο γρήγορα.
Χρησιμοποίησε:
- Το keyword σου σε quotation marks, το Google θα σου εμφανίσει αποτελέσματα που αντιστοιχούν ακριβώς στα keywords σου
Παράδειγμα: “μήλο” - Το dash πριν από ένα keyword για να το αποκλείσεις
Παράδειγμα: μήλο -φρούτα - Το tilde πριν από ένα keyword για να βρεις και συνώνυμα
Παράδειγμα: μήλο ~φρούτα - Το site: για να βρεις κάτι μέσα σε μια ιστοσελίδα
Παράδειγμα: site:studentlife.com.cy - Το link: για να βρεις τα οποία παραπέμπουν σε συγκεκριμένα URL
Παράδειγμα: link:studentlife.com.cy - 2 τελείες μεταξύ 2 αριθμών για να υποδηλώσεις εμβέλεια
Παράδειγμα: 50..100 - Το related: για να βρεις παρόμοιες ιστοσελίδες
Παράδειγμα: related:studentlife.com.cy
5Το YouTube δίνει τη δυνατότητα για image ads!
Σε πρόσφατη ανακοίνωση του, το YouTube ανακοίνωσε πως θα δίνει την ευκαιρία στους διαφημιστές να σχεδιάζουν και στατικές εικόνες για τις διαφημίσεις τους.
Τα καινούρια Discovery Ads, θα εμφανίζονται στο feed, αντί μέσα στα videos και θα στοχεύουν χρήστες με συγκεκριμένες δραστηριότητες (Social Media Today).
6To LinkedIn αναβαθμίζει το Job Search του!
Το LinkedIn, η πιο επαγγελματική πλατφόρμα social media, συνεχίζει να βελτιώνεται και αυτό φαίνεται από τους αριθμούς που δημοοσίευσε πρόσφατα! Οι χρήστες του LinkedIn ξεπέρασαν τα 630 εκατομμύρια και τα 20 εκατομμύρια posts για εργασία!
Τα Instant Job Alerts και το Jobs Home, ως features εξεύρεσης εργασίας, έχουν αναβαθμιστεί για να στέλνουν στους χρήστες σχετικές θέσεις εργασίας και να είναι περισσότερο φιλικές.
Επιπλέον, τα Salary Insights θα είναι διαθέσιμα για όλους τους χρήστες (όχι μόνο για τους Premium) ενώ έχουν προστεθεί νέα εργαλεία για όσους θέλουν να αναρτήσουν τη δική τους θέση εργασίας (Social Media Today)!
7Μειώνεται η αποδοτικότητα των Lookalike Audiences!
Έχουν γίνει αναφορές από αρκετούς marketers ότι πλέον τα Facebook Lookalike Audiences (1%), δεν είναι το ίδιο αποδοτικά σε σχέση με τον περασμένο χρόνο. Πολλοί από αυτούς θεωρούν ότι αυτή η πτώση οφείλεται στο ότι το Facebook σταμάτησε πέρσι να χρησιμοποιεί third-party data. Κάνουν επίσης αναφορές ότι τα 2% και 3% Lookalikes είναι πλέον η χρυσή τομή.
Τα Lookalike Audiences αποτελούν ένα βασικό εργαλείο για τους marketers, αφού τους επιτρέπουν να δημιουργούν ένα Audience και να στοχεύουν άμεσα πιθανούς πελάτες, με βάση πολύ συγκεκριμένα κριτήρια που μπορούν να ορίσουν (Marketing Land).
8Τα νέα Facebook Ad Metrics που αντικατέστησαν το Relevance Score!
Όταν τo Facebook ανακοίνωσε ότι θα αντικαταστήσει το Αd Relevance Score με τρεις νέες μετρήσεις (Quality Ranking, Engagement Rate Ranking και Conversion Rate Ranking) πολλοί πίστευαν ότι θα ήταν ακόμη μια μη αναγκαία μέτρηση.
Σε αντίθεση όμως με το Relevance Score, που ήταν μια απομονωμένη βαθμολογία της διαφήμισης, τα νέα metrics βαθμολογούν τις διαφημίσεις με βάση αυτές των ανταγωνιστών. Έτσι, τα καινούρια metrics, ξεκίνησαν να γίνονται ένα βασικό εργαλείο σχεδιασμού και optimization διαφημίσεων (Social Media Today)!
9Πώς να φτιάξεις το ιδανικό video content!
Τα videos είναι από τα πιο αποτελεσματικά είδη content για προωθήσεις αποτελεσματικά ένα μήνυμα. Υπάρχουν όμως, κάποια σημαντικά στοιχεία που μπορούν να απογειώσουν ένα video, μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα σου:
- Κάνε ένα video διάρκειας μεταξύ 15 και 90 δευτερολέπτων
- Άρπαξε την προσοχή του κοινού μέσα στα πρώτα 5 δευτερόλεπτα
- Ενημέρωσε τον θεατή γιατί πρέπει να το παρακολουθήσει
- Διάλεξε ένα ωραίο thumbnail για να αρπάξει την προσοχή
- Επέλεξε vertical format που είναι πιο mobile-friendly
- Δημοσίευσέ το στα social media
10To Twitter αναβαθμίζεται με καινούρια tools!
Μετά από πρόσφατο poll, το Twitter ρώτησε τους χρήστες ποιες λειτουργίες θα ήθελαν να δουν. Οι πρώτες 4 απαντήσεις ήταν: GIFs, Threads, Polls και Emoji.
Οι χρήστες πήραν αυτό που ζήτησαν και μέσω του TweetDeck θα έχουν τη δυνατότητα να βάζουν GIFs, threads, polls, emoji και image tagging (Social Media Today)!