Weekly Marketing Feed #3: Έρχονται τα New Likes και το Unfollower List στο Instagram!

1Το IGTV αποκτά καινούριο look!

socialmediatoday.com
Μετά από πολλές προσπάθειες για αύξηση της χρήσης του IGTV, το Instagram προχώρησε σε «ανακαίνιση», ανανεώνοντας την εμφάνισή του!
Πλέον, το IGTV θυμίζει το περιβάλλον προβολής του Snapchat και του TikTok. Τα videos εμφανίζονται σε 2 στήλες και ο χρήστης κάνει scroll down για την προβολή περισσότερων αντί scroll δεξιά και αριστερά (Social Media Today).
2To Facebook ανακοινώνει 2 αλγόριθμους για αύξηση του engagement!
Πρόσφατα, το Facebook ανακοίνωσε ότι δουλεύει πάνω σε 2 καινούριους αλγόριθμους που στοχεύουν την αύξηση του engagement.
Ο πρώτος αλγόριθμος θα αυξήσει τα posts των κοντινών του φίλων που βλέπει ένας χρήστης.
Ο δεύτερος αλγόριθμος θα είναι υπεύθυνος για τη μείωση του click-bait content στο feed ενός χρήστη (Social Media Today)!
3Το Instagram θα συνεχίσει να «κυνηγά» ψεύτικα likes και followers!
Αυτή είναι η ανακάλυψη της Jane Manchun Wong, όταν έψαξε μέσα στο σύστημα του Instagram!
Συγκεκριμένα, βρήκε ότι το Instagram πρόσθεσε 3 καινούρια μηνύματα τα οποία δεν τέθηκαν σε εφαρμογή ακόμα:
- You may have shared your username and password with an app offering likes or followers. Using these apps goes against our %s, and continuing to do so may result in your account being further impacted
- Change your password to stop these apps accessing your account
- Using Apps to Gain Followers Isn’t Allowed
4Το Instagram δοκιμάζει τα “New Likes” και “Unfollower List”!
Έχουν γίνει αναφορές ότι το Instagram δοκιμάζει τα 2 καινούρια features (“New Likes” και “Unfollower List”) για ξεκάθαρα συμπεράσματα σχετικά με το σχεδιασμό μιας στρατηγικής marketing.
Τα likes θα χωρίζονται σε “New” και “Earlier” και θα υπάρχει ένα καινούριο Growth Chart το οποίο θα αναφέρει τα follows και unfollows σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι 2 επιλογές θα είναι διαθέσιμες μόνο για τα Instagram Creator accounts (Social Media Today).
5To Twitter δοκιμάζει carousel ad format!
Συγκεκριμένα, το Twitter δοκιμάζει το carousel image format, για όσους χρησιμοποιούν App Install campaigns. Αυτό θα επιτρέψει την προβολή διαφόρων features ενός app, κάτι που θα αυξήσει τις πιθανότητες για το κοινό να την κατεβάσει.
Το 2016, δοκιμάστηκε η επιλογή για carousel με διάφορα tweets, κάτι που δεν είχε ψηλή απήχηση με τους διαφημιστές (Socia Media Today).
6Η παραπληροφόρηση έχει περισσότερο engagement!
Αυτά είναι τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας του Oxford University. Συγκεκριμένα, τα άρθρα με παραπλανητικούς τίτλους, με μη-αντικειμενικές απόψεις και με ψευδείς ειδήσεις, τείνουν να συγκεντρώνουν περισσότερο engagement από μια αξιόπιστη πηγή!
Η έρευνα ανέφερε επίσης ότι τα αποτελέσματα είναι πολύ ανησυχιτικά επειδή συνήθως τέτοιες πηγές προωθούν ακραίες ιδέες και μια μορφή προπαγάνδας, κάτι που φαίνεται να έχει απήχηση στο κοινό (Social Media Today).
7Το Instagram δουλεύει πάνω στο Story Link Sharing!
Συγκεκριμένα, το Instagram θα δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν share το story τους μέσω ενός unique link!
Αν όντως είναι αλήθεια, τότε αυτό σημαίνει πολλά για τους χρήστες του app. Επιπλέον, οι προσπάθειες marketing μέσω των stories θα αλλάξουν ριζικά, αφού πλέον ένα story θα μπορεί να προωθηθεί και σε άλλες πλατφόρμες (Social Media Today)!
8Ο οδηγός για τα sizes των σχεδιαστικών στα social media!
To Statusbrew μόλις έχει ολοκληρώσει έναν οδηγό που εξηγά τι μέγεθος θα πρέπει να έχουν οι εικόνες και τα video που μοιράζεσαι στα διάφορα social media!
Πιο κάτω θα βρεις ενδεικτικά κάποιες social media πλατφόρμες με key-locations:
Facebook:
- Cover Photo: 820×312 px
- Profile Photo: 180×180 px
- Shared Photos or Links: 1200×630
Instagram:
- Photo Thumbnails: 161×161 px
- Profile Photo: 180×180 px
- Stories: 1080×1920
9Το Facebook δημοσίευσε έναν οδηγό για αποτελεσματικές διαφημίσεις!

socialmediatoday.com
Αυτή είναι η πρόσφατη δημοσίευση του Facebook, έτσι ώστε οι διαφημιστές να μεγιστοποιήσουν τα αποτελέσματά τους. Κάποια tips είναι προφανή, αλλά καλό είναι να υπάρχουν κοντά σου σαν μια μορφή checklist.
Επιπλέον, το Facebook προχώρησε σε ξεχωριστή ανακοίνωση και για πιο αποτελεσματικά Stories Ads, για να μπορέσουν να εκμεταλλευτούν και οι 2 πλατφόρμες (Social Media Today)!
10Η Google αναβαθμίζει το Search Listing!
Συγκεκριμένα, πρόσφατα, η Google προχώρησε σε ανακοίνωση ότι θα αλλάξει τον τρόπο που εμφανίζονται τα αποτελέσματα μιας αναζήτησης. Πλέον, όταν εμφανίζονται sponsored αποτελέσματα, θα είναι σε bold μορφή, για να μπορεί ο χρήστης να τα διαχωρίζει πιο εύκολα.
Όσον αφορά τα brands, θα έχουν την επιλογή να διαλέξουν το δικό τους εικονίδιο που θα εμφανίζεται μαζί με τα αποτελέσματα του content τους (Social Media Today)!